خرید دی سدیم کوکوئیل گلوتامات

خرید دی سدیم کوکوئیل گلوتامات

شرکت پیشگامان شیمی وارد کننده و فعال در حوزه واردات و خرید دی سدیم کوکوئیل گلوتامات می‌باشد. این شرکت فروش مواد اولیه آرایشی بهداشتی و فروش دی سدیم کوکوئیل گلوتامات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجاک می‌دهد.

جهت استعلام قیمت دی سدیم کوکوئیل گلوتامات

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

قیمت دی سدیم کوکوئیل گلوتامات

پیشگامان شیمی یک وارد کننده، تأمین‌‌کننده و عمده فروش دی سدیم کوکوئیل گلوتامات در ایران است. شما مشتریان عزیز می‌توانید قیمت دی سدیم کوکوئیل گلوتامات را از طریق تماس با ما یا ارسال درخواست به ایمیل: info@irchem.ir یا درج پیغام در سایت irchem دریافت کنید.

اطمینان داشته باشید که می‌توانید خرید دی سدیم کوکوئیل گلوتامات را با را با قیمت خوب و کیفیت عالی از این مجموعه داشته باشید.محصولات آرایشی بهداشتی بانوان تفاوت گسترده‌‌ای با محصولاتی که برای آقایان به کار گرفته می‌شود دارد. اما برخی از مواد سازنده لوازم آرایشی و بهداشتی را می‌توان برای هر دو گروه استفاده کرد.

یکی از این محصولات دی سدیم کوکوئیل گلوتامات است. حتی تفاوت بسیاری میان محصولات بهداشتی بزرگتر‌ها و کودکان دیده می‌شود. به طور کلی محصولاتی که برای کودکان به کار گرفته می‌شوند؛ دوز کمتری دارند. پوست کودکان حساس‌تر از پوست بزرگسالان می‌باشد.

به همین دلیل است که موادی که برای لوسیون‌های پوست کودکان ساخته می‌شود متفاوت از دیگران است. اما این ماده یکی از اصلی‌ترین موادی است که می‌توان برای همه پوست‌های حساس از آن استفاده کرد.

دی سدیم کوکوئیل گلوتامات را بیشتر بشناسید

این ماده فوق‌العاده را می‌توان از مواد طبیعی نیز استخراج کرد. این یعنی تنها در آزمایشگاه تولید نشده است. بنابراین عوارض جانبی کمتری برای مصرف‌کنندگان این محصولات عارض می‌شود. این ماده از روغن نارگیل به دست می‌آید. زمانی که روغن نارگیل را با شکر ترکیب کرده و در فرآیند خاصی قرار دهیم؛ این ماده ایجاد می‌شود.

به طور کلی موادی که در دسته‌بندی سورفکتانت‌ها قرار می‌گیرند از روغن نارگیل به دست می‌آیند. این محصول نیز یکی از محصولاتی است که در این دسته قرار گرفته است. در صورتی که بخواهیم دسته‌بندی دی سدیم کوکوئیل گلوتامات را برسی کنیم؛ به سورفکتانت‌های آنیونی می‌رسید.

این سورفاکت‌ها براساس مرجع COSMOS برای محیط زیست زیانی ندارند. این ماده یک سورفکتانت آنیونی ملایم است. از این رو می‌توان اطمینان یافت در ترکیب‌های پوست‌های حساس مشکل ایجاد نمی‌کند. حتی با توجه به مزایایی که دارد؛ برای این ترکیب‌ها مفید نیز هست.

این تنها در صورتی است که از شرکت مناسب محصولات دارای این ماده را خریداری کنید. شرکت توزیعی پیشگام شیمی آماده است تا به تولید کنندگان گرامی این محصول را با بهترین قیمت و بیشترین کیفیت ارائه کند.

دی سدیم کوکوئیل گلوتامات را کجا می‌توان یافت؟

این ماده تقریباً در اکثر مواد نیمه شیمیایی بهداشتی به کار گرفته شده است. اما به دلیل اینکه برای پوست‌های حساس گزینه خوبی به شمار می‌رود؛ برای برخی محصولات بیشتر از این ماده استفاده می‌کنند.

  • ۸۵ درصد از لوازم آرایشی را از این ماده می‌سازند.
  • در کف‌های شست و شوی صورت ۱۲. ۶۹ درصد از این ماده استفاده شده است.
  • آب رسان‌های پوستی نیز حدود ۵. ۸۱ درصد از این ماده استفاده می‌کنند.
  • در ژل‌های پاک کننده صورت نیز از دی سدیم کوکوئیل گلوتامات در حدود ۵. ۹ درصد استفاده می‌شود.
  • شامپوهای کلاسیک که در ایران استفاده می‌شوند حدود ۴. ۲۱ درصد از این ماده ساخته شده اند.
  • ژل دوش نیز نزدیک به چهار درصد از این ماده استفاده کرده است.

این آمار بزرگ نشان می‌دهد این محصول نیاز یک تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور به شمار می‌رود. اما این ماده نیز باید در کنار بهترین‌ها قرار گیرد تا بهترین تأثیر را از خود داشته باشد.

امروزه و با تکنولوژی و علمی که امروز داریم می‌دانیم ترکیب این ماده با پلی گلی کوزید‌های آلکیل یا بتابین‌ها می‌تواند نتیجه‌‌ای فوق‌العاده داشته باشد. به طوری که تقریباً اکثر محصولاتی که با استفاده از این ماده تولید می‌شوند در خود این مواد را نیز دارند.

عوارض جانبی دی سدیم کوکوئیل گلوتامات

محصولاتی که با استفاده از این ماده تولید می‌شوند فروش خوبی دارند. آن هم به این دلیل است که هیچ عوارض جانبی که بخاطر وجود این ماده باشد گزارش نشده است. طی آزمایش‌های گوناگون این ماده از سه نظر مورد برسی قرار گرفته است. این ماده آلرژی‌زایی و ایجاد حساسیت نمی‌کند. سرطان‌زا نیست و از نظر سمی بودن نیز بی‌خطر محسوب می‌شود.

با این همه اما توصیه می‌شود از این ماده بیش از اندازه استفاده نکنید. به قول بوعلی سینا هر چیزی کمش دارو، متوسطش غذا و زیادش سم است! اما دوز مجاز استفاده از این ماده در هر دسته از محصولات متفاوت است. برای مثال دوز مجاز مصرف برای محصولات آرایشی حداکثر ۲۵ درصد است.

خرید دی سدیم کوکوییل گلوتامات
خرید دی سدیم کوکوئیل گلوتامات

چرا تولید کنندگان باید از دی سدیم کوکوئیل گلوتامات استفاده کنند؟

مزایای بسیاری در استفاده از این ماده در محصولات شما آورده شده است. هیچ تولید کننده‌‌ای دوست ندارد هزینه زیادی برای مواد اولیه بپردازد. پس این ماده را انتخاب می‌کند که علاوه بر کیفیت قیمت متناسبی هم در توزیع‌کنندگان پیشگام شیمی دارد.

این ماده در صورتی که در ترکیب مناسبی قرار گیرد می‌تواند یک پاک‌کننده عالی باشد. در واقع در بیشتر محصولات بهداشتی بخاطر همین پاک‌کنندگی عالی جای داده شده است. حساسیت‌زایی و عدم سرطان‌زایی آن موجب شده تا بتوان از آن در محصولاتی که برای پوست‌های حساس تولید می‌شوند نیز استفاده کرد. حتی در بسیاری از محصولات کودکان نیز این ماده به کار گرفته می‌شود.

تولید کنندگی کف در این ماده نسبتاً مناسب است. بنابراین برای شامپو‌ها و بدن شوها گزینه خوبی به شمار می‌رود. همچنین در ترکیب مناسب می‌تواند یک لوسیون پاک کننده عالی نیز به شمار رود. اما مهم‌ترین مزیتی که اگر دی سدیم کوکوئیل گلوتامات را از پیشگامان شیمی خریداری کنید عایدتان می‌شود؛ حفاظت از محیط زیست است. این ماده به خوبی و ساده تجزیه می‌شود.

همچنین طی یک تحقیق به اثبات رسیده است که این ماده می‌تواند در پخش یکسان مواد آرایشی روی پوست موثر باشد. البته تحقیقات تکمیلی هنوز هم در حال انجام است.

خرید دی سدیم کوکوئیل گلوتامات یک ماده آرایشی عالی است که در ۸۷ درصد از محصولات آرایشی بهداشتی به کار گرفته می‌شود. اما اگر این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌خواهید؛ بهتر است آن را از پیشگامان شیمی با یک کلیک تهیه کنید. موجودی انبار ما آماده سفارش شماست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست