خرید دسیل اولئات

خرید دسیل اولئات

شرکت پیشگامان شیمی وارد کننده و تأمین‌کننده دسیل اولئات و فعال در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی می‌باشد. جهت دریافت آنالیز و خرید دسیل اولئات با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

جهت استعلام قیمت دسیل اولئات

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

دسیل اولئات چیست؟

خرید دسیل اولئات که ماده‌ای است که برای فرمولاسیون محصولات آرایشی و مراقبت از پوست استفاده می‌شود. عمدتاً به عنوان نرم‌کننده و نرم‌کننده پوست استفاده می‌شود. دسیل اولئات کمدوژنیک در نظر گرفته می‌شود و افرادی که دارای پوست مستعد آکنه هستند باید از آن اجتناب کنند.

خرید دسیل اولئات یک استر از دسیکل الکل و اسید اولئیک است. الکل دسیل، همچنین به عنوان 1-دکانول شناخته می‌شود، یک الکل چرب مستقیم زنجیره‌ای با ده اتم کربن است. الکل‌های چرب، علیرغم داشتن الکل در نام خود، در واقع برای پوست بسیار مرطوب‌کننده هستند.

اسید اولئیک یک اسید چرب غیر اشباع امگا 9 است که به طور طبیعی در چربی‌ها و روغن‌های مختلف حیوانی و گیاهی، به عنوان مثال، روغن زیتون وجود دارد. این دو ماده را می‌توان با هم واکنش داده و تشکیل دسیل اولئات داد. دسیل اولئات یک مایع شفاف و زرد رنگ است که در اکثر حلال‌های آبگریز مانند سیلیکون ها، استرها، روغن‌های معدنی، روغن های گیاهی و ارواح معدنی محلول است.

فواید دسیل اولئات چیست؟

در محصولات آرایشی و بهداشتی، فروش دسیل اولئات به عنوان نرم‌کننده و نرم‌کننده پوست عمل می‌کند. آن را می‌توان در محصولاتی مانند مرطوب‌کننده صورت، مرطوب‌کننده بدن، درمان‌های ضد پیری، کرم‌های ضد آفتاب، آرایش، پاک‌کننده‌های آرایش، نرم‌کننده مو و محصولات پس از اصلاح یافت.

نرم‌کننده

دسیل اولئات را از کجا تهیه کنیم؟ به عنوان یک نرم‌کننده، دسیل اولئات با عمل به عنوان یک روان‌کننده، پوست را نرم و آرام می‌کند. آن را می توان به عنوان یک نرم‌کننده انسدادی طبقه‌بندی کرد زیرا یک لایه نازک روی پوست ایجاد می‌کند که نه چرب است و نه چسبناک. این فیلم همچنین از تبخیر رطوبت طبیعی پوست جلوگیری می‌کند. با گذشت زمان، این امر باعث افزایش رطوبت پوست با ایجاد تجمع آب در بالاترین لایه‌های پوست می‌شود.

در حالی که همه انواع پوست می‌توانند از نرم‌کننده‌هایی مانند آن استفاده کنند، نرم‌کننده‌ها مخصوصاً برای کسانی که پوست خشک، خشن و پوسته پوسته دارند مفید است. نرم‌کننده‌ها می‌توانند این علائم را تسکین داده و پوست را نرم و صاف جلوه دهند. علاوه بر این، نرم‌کننده‌ها می‌توانند برای افرادی که از شرایطی مانند اگزما، پسوریازیس یا سایر بیماری‌های التهابی پوست رنج می‌برند، مفید باشد.

شرطی‌سازی

دسیـل اولئات همچنین به دلیل خاصیت نرم‌کنندگی در نرم‌کننده‌های مو و سایر محصولات مراقبت از مو یافت می‌شود. شبیه به نحوه عملکرد نرم‌کننده‌ها بر روی پوست، نرم‌کننده موها باید به راحتی یک لایه صاف و یکنواخت روی سطح مو ایجاد کنند. این فیلم به سفت شدن رطوبت و نرم شدن مو کمک می‌کند. نرم‌کننده‌ها به عنوان روان‌کننده عمل می‌کنند و باعث افزایش لغزش بین تارهای موی مجاور می‌شوند که جدا شدن آن‌ها را بسیار ساده‌تر می‌کند. نرم‌کننده های مو همچنین سطح کوتیکول را صاف و صاف می‌کنند که باعث درخشندگی و درخشندگی مو می‌شود.

آیا دسیل اولئات برای پوست های مستعد آکنه مفید است؟

یکی از اشکالات دسیل اولئات این است که بسیار کمدوژنیک است. کمدوژنیک به این معنی است که یک ماده با مسدود کردن منافذ پوست باعث ایجاد جوش سرسیاه می‌شود. حتی اگر یک ماده منفرد، در محصولات مراقبت از پوست یا لوازم آرایشی کمدوژنیک باشد، این محصول به طور کلی کمدوژنیک تلقی می‌شود. به احتمال زیاد دسیل اولئات باعث ایجاد جوش در افرادی می‌شود که دارای پوست مستعد آکنه هستند. اگر پوست شما به آسانی نمی‌شکند، باز هم توصیه می‌شود در مورد محصولات صورت حاوی این ماده احتیاط کنید.

آیا دسیل اولئات گیاهی است؟

این ماده به عنوان یک ماده گیاهی وگان در نظر گرفته می‌شود. این به این دلیل است که از ترکیبات گیاهی یا مصنوعی گرفته شده است و از استفاده از مواد جانبی حیوانی یا جانبی بر اساس اجتناب می‌شود. اگر به دنبال فرمولاسیون گیاهی هستید، همیشه سایر مواد موجود در لیست مواد تشکیل‌دهنده را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که مارک عاری از خشونت است.

آیا دسیل اولئات بی‌خطر است؟

ایمنی آن توسط پنل تخصصی بررسی مواد آرایشی و بهداشتی ارزیابی شده است. پانل تخصصی بررسی مواد آرایشی و بهداشتی گروهی است که وظیفه ارزیابی مستقل ایمنی و کارایی مواد مراقبت از پوست و لوازم آرایشی را بر عهده دارد.

مطالعات بالینی نشان می‌دهد که این ماده دارای سمیت حاد دهانی کم است. مطالعات پوستی و چشمی نشان داده است که غلظت 100٪ دسیل باعث تحریک کمی یا بدون تحریک می‌شود. هم چنین حساس‌کننده پوست شناخته نشد. پس از ارزیابی همه داده‌های علمی، هیئت کارشناسان CIR به این نتیجه رسیدند که خرید دسیل اولئات در غلظت‌های استفاده شده در محصولات آرایشی و مراقبت از پوست بی‌خطر است.

منبع: https://thedermreview.com/decyl-oleate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست