فروش بهنتریمونیوم کلراید

خرید بهنتریمونیوم کلراید

بهنتریمونیوم کلراید یک جامد مومی و سورفکتانت کاتیونی است که از روغن کلزا حاصل می‌شود. روغن کلزا از دانه‌های گیاه Brassica rapa olifera به نام گیاه کانولا یا کلزا تهیه می‌شود که جزئی از خانواده گیاه خردل است. این گیاه دارای گل‌های زرد است. بهنتریمونیوم کلراید یک نمک آمونیوم چهار واحدی و یک آلکیل تریمونیوم راست زنجیر است. نام تجاری آن QUARTAMIN® AB می‌باشد.

کاربرد بهنتریمونیوم کلراید

بهنتریمونیوم کلراید یک ماده ضدالکتریسیته و نرم‌کننده مو و نیز امولسیون‌کننده است. این ماده نوعی تریمونیوم است که باعث می‌شود زنجیره های کاتیونی به بارهای آنیونی در ساختار پروتئین پوست و مو جذب شوند و این امر یک اثر تهویه‌کننده را ایجاد می‌کند. تمایل دارد که در آب حل نشود، به این معنی که روی مو باقی می‌ماند و باعث محبوبیت آن برای استفاده در نرم‌کننده‌های موها می‌شود. Behentrimonium chloride در صدها محصول مراقبت شخصی از جمله نرم‌کننده، رنگ مو، مرطوب‌کننده، صابون‌های حمام و سایر موارد وجود دارد.

بهنتریمونیوم کلراید از نظر کاربردی به صورت زیر طبقه‌بندی می‌شود:

  • آنتی‌استاتیک
  • نرم‌کننده
  • نگهدارنده

بهنتریمونیوم کلراید چگونه ساخته شد؟

ساخت بهنتریمونیوم کلراید با تهیه روغن کانولا آغاز می‌شود. بذرهای کانولا گرم می‌شوند و از طریق دستگاه‌های روغن‌گیری پیچشی یا اکسپلرها فشرده می‌شوند. حلال‌ها معمولاً برای استخراج روغن باقی‌مانده به “تفاله‌های” باقی‌مانده اضافه می‌شوند. سپس حلال با استفاده از فرآیند بخار و گرما از روغن تفکیک می‌شود. این ماده سپس با استفاده از کواترنیزینگ (Quaternizing) بهنیل دی متیل آمین با متیل کلراید در دی پروپیلن گلیکول 30٪ ساخته می‌شود.

دلیل استفاده از بهنتریمونیوم کلراید

ما در بسیاری از محصولات خود به عنوان ماده Detangler مو (جهت بهتر شانه شدن موها) از بهنتریمونیوم کلراید استفاده می‌کنیم و این یک جایگزین بسیار طبیعی تر برای سیلیکون‌های خشن است. نشریه مواد اولیه آرایشی و بهداشتی (CIR)، این ماده را برای استفاده در مواد آرایشی ایمن دانسته است.

وول فودز (Whole Foods) این ماده را در استانداردهای کیفی محصولات مراقبتی بدن قابل قبول دانسته است. علاوه بر این، Behentrimonium chloride (25٪ در ستئاریل الکل) به عنوان یک ماده تحریک‌کننده چشمی شناخته شده است، اگرچه چندین مطالعه نشان می‌دهد که این ماده تحریک‌کننده قوی پوستی نیست.

مزایای کاربردی

1- خاصیت نرم‌کنندگی قوی با خواص آنتی‌استاتیک و ضد گره‌شدگی
2- توانایی ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده 
3- مؤثر برای نرم شدن موهای ضخیم
4- خواص ضد میکروبی 

فروش بهنتریمونیوم کلراید

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند. این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود. قیمت‌های عرضه شده توسط این شرکت همواره پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست