خرید آلانتوئین

خرید آلانتوئین

خرید آلانتوئین را با بهترین قیمت و کیفیت و تضمین اصالت کالا از ما تجربه کنید. فروش آلانتوئین با بالاترین خلوص در درام های 25 کیلویی صورت می گیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برای استعلام قیمت آلانتوئین

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

شرکت پیشگامان شیمی آلانتوئین (Allantoin) را از کشورهای چین و آلمان در بسته‌بندی‌های 25 کیلویی گرید دارویی و بهداشتی وارد می‌کند. جهت اطلاع از نحوه خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید. آلانتوئین به صورت پودری تولید می‌شود و در بسیاری از کرم‌ها مانند مرطوب‌کننده‌ها، لایه‌بردارها و ماسک‌ها یافت می‌شود. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد با مرطوب کردن و از بین بردن سلول‌‎های مرده پوست و حفظ آب منجر به مرطوب شدن پوست می شود. در ادامه به بررسی دقیق این محصول می‌پردازیم. برای آشنایی بیشتر با این ترکیب و رسیدن به جواب سوالاتی از قبیل آلانتوئین چیست؟ کاربرد آلانتوئین چیست؟ تا انتهای محتوا ما را همراهی کنید.

⭐نام انگلیسی Allantoin
⭐فرمول مولکولی C4H6N4O3
⭐وزن مولکولی 158.121 g/mol
⭐دانسیته 1.45 g/cm3
⭐شکل ظاهری پودر سفید
📌بسته بندی درام 25 کیلویی
⭐گرید دارویی – آرایشی
⭐تولید کننده چین – آلمان
💲قیمت لطفا تماس بگیرید 📞

آلانتوئین چیست

آلانتوئین از ریشه گیاه کامفری استخراج شده است و یک ماده غیر تحریک‌کننده است که پوست را نرم و محافظت می‌کند. با داشتن توانایی کمک به بهبود و التیام پوست و تحریک رشد بافت جدید، همه جوانب عالی برای نگه داشتن پوست را داراست. این ماده به طور مؤثری نرم‌کننده پوست است و به محافظت از پوست کمک می‌کند، علاوه بر این برای پوست‌های حساس که نیاز به کمی TLC اضافی دارند مناسب است.

آلانتوئین طبیعی

آلانتوئین که به نام دی هیدروکسی آلانتوئینات آلومینیوم نیز شناخته می‌شود، عصاره‌ای از گیاه کامفری است که بومی آب و هوای معتدل آسیا و اروپا است. به گفته محققان، این گیاه دارای خواص درمانی و تسکین‌دهنده قوی است و برای قرن‌ها از برگ آن برای کمک به التیام جراحات و تورم‌های جزئی پوست استفاده می‌شد. علاوه بر این، می‌توان آن را در انواع گیاهان مانند چغندر، بابونه، جوانه گندم و حتی دانه‌های تنباکو یافت.

آلانتوئین
خرید آلانتوئین

اگرچه می‌توان آن را برای مصارف آرایشی از بیشتر این منابع استخراج کرد، اما اغلب این نسخه‌های آزمایشگاهی هستند که در محصولات پیدا می‌کنیم. «هر دو نسخه زمانی که در مراقبت‌های پیشرفته پوست استفاده می‌شوند ایمن و مؤثر هستند و از نظر اثربخشی و نتایج محبوب‌تر می‌شوند. آلانتوئین به شکل پودر است و در بسیاری از کرم‌ها و مایعات مانند مرطوب کننده‌ها، لایه بردارها و ماسک ها یافت می‌شود. خوب است بدانید آلانتوئین:

  • تسکین‌دهنده و غیر تحریک‌کننده است.
  • از بازسازی سلول پشتیبانی می‌کند.
  • پوست را نرم می‌کند.

«اگرچه مطالعات علمی دقیقی وجود ندارد اما شواهد نشان می‌دهد لایه‌برداری و حذف سلول‌های مرده پوست که مانع از اتصال و حفظ آب در پوست می‌شوند، به مرطوب‌سازی پوست کمک می‌کند.»

تاریخچه آلانتوئین

آلانتوئین توسط لوئیس-نیکلاس ووکلین کشف شد. این ماده به طور طبیعی در گیاهان وجود دارد و در گذشته فقط از گیاهان گرفته می‌شد اما در سال 1935 فردی به نام رابینسون موفق به جداسازی آلانتوئین از حیوانات شد و باعث شد امروزه این ماده از  اکثراً پستان‌داران مانند گاو استخراج شود در واقع از اسید اوریک موجود در بدن این حیوانات آلانتوئین گرفته می‌شود. یکی از مواد مؤثر موجود در گیاه کامفری، ریشه گیاهی است که در فرانسه شناخته شده است.

همچنین در ادرار، مایع آمنیوتیک پستانداران و لجن حلزون یافت می‌شود. آلانتوئین به مدت 50 سال در پزشکی برای درمان بسیاری از عفونت‌ها، سوختگی‌ها یا زخم‌ها استفاده شده است. همچنین از آن به طور گسترده‌ای در فرمولاسیون‌های آرایشی و بهداشتی برای مراقبت از بدن، لوسیون بعد از اصلاح، ضد عرق‌ها استفاده می‌شود. این مولکول بخشی از ترکیب بیش از 1300 محصول آرایشی است.

آلانتوئین در چه موادی وجود دارد؟

آلانتوئین در فرمولاسیون محصولات آرایشی OTC و سایر محصولات تجاری مانند محصولات بهداشت دهان و دندان، در شامپوها، رژ لب ها، محصولات ضد آکنه، محصولات ضد آفتاب و لوسیون های شفاف کننده یافت می‌شود. همچنین در برخی مطالعات نشان داده است که آلانتوئین روند بهبود زخم را بهبود می‌بخشد.

کاربرد آلانتوئین

آلانتوئین (Allantoin) به صورت پودری و کریستالی به رنگ سفید و تقریباً بدون هیچ بویی وجود دارد و دارای خاصیت حلالیت در آب می‌باشد. یک ترکیب نیتروژن‌دار طبیعی است که به عنوان عامل تهویه پوست استفاده می‌شود.  آلانتوئین در صنایع آرایشی به عنوان مواد اولیه آرایشی در محصولات مختلفی (به خصوص کرم‌ها و لوسیون‌ها) وجود دارد و در درمان زخم‌ها استفاده می‌شود. آلانتوئین برای مو نیز دارای کاربردهای فراوانی است. عملکرد(ها): عامل تهویه پوست، محافظ پوست و… . آلانتوئین به طور معمول در:

  • انواع کرم‌های آرایشی و وازلین
  • خمیر دندان
  • دهان‌شویه
  • شامپو
  • رژلب
  • محصولات ضد آکنه و لوسیون به منظور مرطوب‌کنندگی پوست
  • افزایش صافی پوست
  • التیام زخم‌ها و… استفاده می‌شود.

طبق مطالعات انجام شده آلانتوئین دارای اثرات مرطوب‌کننده است و همچنین توانایی افزایش میزان آب‌رسانی پوست و از بین بردن لایه‌های بالایی سلول‌های مرده پوست را دارد.

کاربرد آلانتوئین در پزشکی

در پزشکی آلانتوئین به عنوان مواد اولیه دارویی و پزشکی و برای استفاده به عنوان مرطوب‌کننده برای درمان یا جلوگیری از خشکی، زبری، پوسته پوسته شدن، خارش پوست و تحریکات جزئی پوستی (به عنوان مثال، بثورات پوشک، سوختگی پوست از پرتودرمانی) استفاده می‌شود.

نرم‌کننده‌ها موادی هستند که پوست را نرم و مرطوب می‌کنند و باعث کاهش خارش و پوسته پوسته شدن می‌شوند. برخی از محصولات (به عنوان مثال، اکسید روی) بیشتر برای محافظت از پوست در برابر تحریک (مثلاً در برابر خیس شدن) استفاده می‌شود. خشکی پوست در اثر از بین رفتن آب در لایه بالایی پوست ایجاد می شود. نرم‌کننده‌ها و مرطوب‌کننده‌ها با تشکیل یک لایه روغنی در بالای پوست کار می‌کنند که آب در پوست را به دام می‌اندازد. بنزین، لانولین و دایمتیکون نرم‌کننده‌های رایج هستند. مواد مرطوب‌کننده از جمله گلیسیرین، لسیتین سویا و پروپیلن گلیکول، آب را به لایه بیرونی پوست می‌کشانند.

بسیاری از محصولات همچنین دارای ترکیباتی هستند که کراتین را در لایه بالایی سلول‌های پوستی در کنار هم نگه می‌دارد (از جمله اوره، اسیدهای آلفا هیدروکسی اسید مانند اسید لاکتیک، اسید سیتریک، اسید گلیکولیک و آلانتوئین) و پوست را نرم می‌کنند. این به ریزش سلول‌های مرده کمک می‌کند و به پوست کمک می‌کند آب بیشتری را در خود نگه دارد و باعث می‌شود که پوست نرم و نرم‌تر شود.

نکته: میزان مصرف آلانتوئین از 5٪ تا 2٪ است. برای افزودن آلانتوئین به یک محصول امولسیونی، امولسیون ساخته می‌شود و سپس آلانتوئین در طی فرآیند خنک‌کننده، وقتی محصول زیر 90 درجه فارنهایت است اضافه می‌شود.

خواص آلانتوئین برای پوست

خرید پودر آلانتوئین

آلانتوئین چندین مزیت بالقوه در ظاهر پوست دارد. آلانتوئین یک ترکیب چند منظوره است و همانند کارمندی است که شما در تیم خود می‌خواهید، کارمندی که بتواند چند کار را هم زمان انجام دهد و طیف وسیعی از استعدادها را داشته باشد. در زیر، هشت روشی که آلانتوئین می‌تواند پوست شما را بهبود بخشد، آورده شده است.

  • مرطوب‌کننده و آبرسانی پوست

آلانتوئین به عنوان نرم‌کننده برای محافظت از پوست در برابر از دست دادن رطوبت در هوا عمل می‌کند. آلانتوئین به عنوان یک نرم کننده عمل می کند که پوست شما را مرطوب نگه می‌دارد و از خشکی و تحریک جلوگیری می‌کند. نرم‌کننده‌ها مانع از دست دادن آب ترانس اپیدرمال یا TEWL می شوند تا سد پوستی سالم داشته باشید. حفظ سد پوستی سالم از پوست در برابر مواد حساسیت‌زا و باکتری محافظت می‌کند. ایجاد اختلال در سد طبیعی پوست با مواردی مانند اگزما، درماتیت و پسوریازیس مرتبط است. به حفظ محتوای آب پوست کمک می‌کند و به پوست شما ظاهری صاف و پر می‌دهد.

  • لایه‌برداری پوست

از مزایای دیگر آلانتوئین توانایی آن در لایه‌برداری نرم پوست است. لایه‌برداری ملایم به کاهش پوسته پوسته شدن و خشکی پوست کمک می‌کند تا از استفاده بیشتر از سایر محصولات مراقبت از پوست جلوگیری کند. لایه‌برداری همچنین با از بین بردن سلول‌های مرده پوست به بهبود بافت و سطح رطوبت پوست کمک می‌کند. از آنجایی که آلانتوئین یک ترکیب کراتولیتیک است، در نتیجه سلول‌های مرده پوست را لایه برداری می‌کند. در واقع به لایه برداری پوست، ریزش خارجی‌ترین غشاء یا لایه بافت از داخل به بیرون کمک می‌کند.

  • تسکین دهنده پوست

آلانتوئین همچنین ماده آرام‌بخشی است که به تسکین و محافظت از پوست کمک می‌کند. مکانیسم عملکرد پیشنهادی آن این است که به محرک‌های تحریک‌کننده متصل می‌شود، این مانع از این می‌شود که فرصتی برای ایجاد حساسیت یا تحریک ایجاد کنند. می‌توان گفت این ترکیب دارای عملکرد اضافی به عنوان یک عامل آرام بخش است، با تشکیل کمپلکس‌هایی با عوامل تحریک کننده و حساس کننده، پوست را تسکین داده و از آن محافظت می‌کند.

  • التیام و بهبود زخم

طبق شواهد بدست آمده آلانتوئین می‌تواند در بهبود و كاهش تحریک نقش داشته باشد. چند تحقیق توانایی این ماده را در بهبود ظاهر زخم بررسی کرده‌اند. تصور می‌شود که از طریق فراهم آوردن یک محافظ طبیعی برای بهبود پوست، این کار را انجام می‌دهد و اعتقاد بر این است که باعث بازسازی سلول می‌شود. به همین دلیل است که این ترکیب در بسیاری از فرمول‌های ضد آکنه وجود دارد. در نتیجه به تسکین پوست آسیب دیده و بهبود زخم کمک می‌کند و اغلب برای درمان تحریکات و بثورات پوستی استفاده می‌شود.

  • ضد پیری

آلانتوئین از طریق عمل لایه‌برداری به حذف سلول‌های مرده پوست از لایه‌های سطحی پوست کمک می‌کند. این به بهبود ظاهر بافت، افزایش صافی و کاهش تیرگی کمک می‌کند. گفته شده است که ممکن است به تحریک فیبروبلاست‌ها (سلول‌های مسئول تولید کلاژن) کمک کند. اگرچه ملایم است، اما همچنان می‌تواند یک ماده موثر ضد پیری باشد. آلانتوئین در تسهیل سنتز کلاژن بسیار مفید است. از آنجایی که فیبروبلاست‌ها را تحریک می کند، سنتز ماتریکس خارج سلولی را نیز تقویت می‌کند، به همین دلیل است که یک جوان کننده قوی می‌باشد.

  • ضد آفتاب

آلانتوئین خود مانع اشعه ماورا بنفش نمی‌شود. با این حال، اغلب در بسیاری از محصولات ضد آفتاب برای کمک به کاهش تحریک وجود دارد. ضد آفتاب‌ها معمولاً محصولاتی هستند که افراد به آن‌ها حساس هستند، بنابراین وجود ترکیباتی مانند آلانتوئین به کاهش تحریک ناشی از فرمول های ضد آفتاب کمک می‌کند.

  • تیرگی پوست را بهبود می‌بخشد.

آلانتوئین به تکثیر سلولی کمک می کند و از بازسازی کلی حمایت می کند. اگر پوست توسط عوامل مختلف تحت فشار قرار گیرد سعی می‌کند خود را ترمیم کند، نه اینکه سلول‌های بیشتری برگردانده شوند. کاری که ما می‌خواهیم با اپیدرم انجام دهیم این است که به طور مداوم لایه‌برداری کند و سلول‌های بیشتری تولید شود. زیرا به این ترتیب انتقال سریع‌تری از سلول‌های اپیدرم به دست می‌آید. هرچه افراد پیرتر می‌شوند، با تحت فشار قرار گرفتن پوست، زمان انتقال از لایه پایه اپیدرم به لایه بالایی بیشتر طول می‌کشد و این موضوع می‌تواند یکی از دلایل خشکی و کدر شدن پوست باشد.

آلانتوئین برای مو

یکی از مزایای اصلی آلانتوئین برای مو این است که اثر کراتولیتیک آن می تواند با نرم کردن و تغذیه پوست سر، خشکی و خارش پوست سر را درمان یا از آن جلوگیری کند. همچنین خاصیت ضد تحریک آن قرمزی را کاهش می دهد و به پوست سر احساس آرامش و طراوت می بخشد.

آلانتوئین در بارداری

آیا می توانم در دوران بارداری از آلانتوئین استفاده کنم؟ انتظار نمی رود مصرف این دارو در دوران بارداری یا در دوران شیردهی به نوزاد مضر باشد. اجازه ندهید کودک خیلی خردسال از این دارو بدون نظارت بزرگسالان استفاده کند.

آلانتوئین حجم دهنده

این به عنوان یک ماده مرطوب کننده موثر در نظر گرفته می شود، و خواص ملایم و غیر تحریک کننده، آن را به یک مکمل عالی برای محصولات ضد پیری برای افرادی که پوست حساس یا به راحتی تحریک می شوند، تبدیل کرده است.

آلانتوئین در کرم

طبق دستور از این محصول استفاده کنید. همه راهنمایی‌های موجود بر روی بسته بندی محصول را دنبال کنید. اگر سوالی دارید، از پزشک یا داروساز خود بپرسید. برخی از محصولات قبل از استفاده نیاز به تکان دادن دارند تا کامل مخلوط شوند. برچسب محصول را بررسی کنید تا ببینید آیا قبل از استفاده نیاز به تکان دادن بطری هست یا خیر.

در صورت نیاز طبق دستور روی برچسب یا دستور پزشک، محصول را روی نواحی آسیب دیده پوست بمالید. اینکه چند بار از دارو استفاده می‌کنید به محصول و وضعیت پوست شما بستگی دارد. برای درمان خشکی دست‌ها، ممکن است لازم باشد هر بار که دست‌هایتان را می‌شویید، از این محصول استفاده کنید و آن را در طول روز روی دست بمالید.

اگر از این محصول برای کمک به درمان بثورات پوشک استفاده می کنید، قبل از استفاده، ناحیه پوشک را به خوبی تمیز کنید و اجازه دهید قبل از استفاده از محصول، ناحیه خشک شود. اگر از این محصول برای کمک به درمان سوختگی پوست با اشعه استفاده می‌کنید، با پرسنل پرتودرمانی مشورت کنید تا ببینید آیا نام تجاری شما می‌تواند قبل از پرتودرمانی اعمال شود یا خیر.

از استفاده کرم در نواحی حساس مانند چشم‌ها، داخل دهان، بینی و ناحیه واژن و کشاله ران خودداری کنید، مگر اینکه برچسب یا پزشکتان به شما دستور دیگری بدهد. برچسب را برای دستورالعمل‌های مربوط به نواحی یا انواع پوستی که نباید در آن‌ها استفاده کنید، بررسی کنید (مانند روی صورت، هر ناحیه از پوست شکسته، دارای ترک‌، بریده، تحریک‌شده، خراشیده یا روی ناحیه‌ای از پوست که اخیراً تراشیده شده‌اند). برای جزئیات بیشتر با پزشک خود و یا مسئول داروخانه مشورت کنید.

از این دارو به طور منظم استفاده کنید تا بیشترین سود را از آن ببرید. اکثر مرطوب کننده‌ها برای عملکرد خوب به آب نیاز دارند. محصول را بعد از حمام و دوش گرفتن در حالی که پوست هنوز مرطوب است استفاده کنید. برای پوست‌های خیلی خشک، ممکن است پزشک به شما توصیه کند قبل از استفاده از محصول، آن ناحیه را خیس کنید.  استحمام وشستشوی طولانی، گرم یا مکرر می‌تواند خشکی پوست را بدتر کند. اگر وضعیت شما ادامه یافت یا بدتر شد، یا اگر فکر می‌کنید ممکن است یک مشکل پزشکی جدی داشته باشید فورا به دنبال مراقبت‌های پزشکی باشید.

آلانتوئین
آلانتوئین چیست و چه کاربردی دارد؟

 آلانتوئین برای چه کسانی مناسب است؟

انواع مختلف پوست توانایی استفاده از این ماده را دارند، بخصوص کسانی که پیگیر بهبود بافت ظاهری و خشکی پوست هستند. افرادی که آلرژی دارند نیز ممکن است از استفاده از محصولاتی که حاوی آلانتوئین هستند سود ببرند. اگر پوست شما مستعد تحریک باشد، آلانتوئین ممکن است خطر شکستگی پوست و سایر واکنش‌ها را به حداقل برساند. این ماده نسبت به سایر ترکیبات دارای تحریک‌پذیری کمتری بوده و احتمال دارد اثرات سایر مواد تحریک کننده را نیز کاهش دهد.

مضرات آلانتوئین

آلانتوئین به عنوان داروی محافظ پوست OTC در FDA ثبت شده است (گروه I؛ غلظت مجاز 0.5-2٪). به طور کلی، آلانتوئین برای استفاده در لوازم آرایشی غیر‌سمی و بی‌خطر است. این ماده غیر تحریک‌کننده است، ضد عفونی‌کننده پوست بوده و برای انواع پوست از جمله پوست‌های حساس و یا افرادی که دارای طیف وسیعی از شرایط پوستی هستند، بسیار مفید است، زیرا از ویژگی‌ مازاد به عنوان یک عامل آرام بخش برخوردار است. اما ممکن است برای بعضی از افراد ایجاد آلرژی کند، به خصوص اگر مستقیماً از برگ‌های خرد شده کامفری استفاده شود ( یکی از مشکلات این گیاه این است که حاوی سموم است)، در این صورت باید از مصرف آن اجتناب کرد. 

آنالیز آلانتوئین

فروش و قیمت آلانتوئین

جهت دریافت آنالیز جدیدتر آلانتوئین با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

فروش آلانتوئین

شما می‌توانید برای تهیه این ماده با خلوص 99.9%  و وارداتی از کشور چین و آلمان در درام‌های 25 کیلوگرمی به سایت پیشگامان شیمی مراجعه نمائید. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی یکی از برترین شرکت ها در زمینه خرید و فروش مواد شیمیایی در ایران می باشد. این شرکت در تمامی زمینه‌های دارویی و پزشکی، صنعتی، آرایشی بهداشتی، اسانس‌ها و مواد غذایی،  محصولاتی با بهترین قیمت و کیفیت وارد می‌کند. این محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل و نقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال  می‌شود.

خلاصه

آلانتوئین در گیاهانی مانند بابونه، جوانه گندم، چغندرقند و کامفری یافت می‌شود. این یک 5-اورهیدوهیدانتوئین یا گلیوکسی آل دی اورید با فرمول شیمیایی C4H6N4O3 است. علاوه بر منابع گیاهی، آلانتوئین به طور طبیعی در انواع خاصی از باکتری‌ها و حیوانات وجود دارد. دانشمندان آلمانی آن را از اسید اوریک سنتز کردند. آلانتوئین خاصیت تسکین‌دهنده، مرطوب‌کننده و درمانی دارد. از برگ گیاهان کامفری قرن‌ها برای بهبود صدمات جزئی و ورم استفاده می‌شده است. این ماده یک ماده رایج است که امروزه در بسیاری از سرم‌های ضد پیری یافت می‌شود.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • بیکی

    با سلام
    احتراما خواهشمند است در صورت امکان پیش فاکتور در خصوص تهیه 10 درام 25 کیلوگرمی آلانتوئین را ارسال بفرمائید.

    با تشکر
    بیکی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست