فروش پلی وینیل پیرولیدون

خرید پلی وینیل پیرولیدون (PVP)

شرکت پیشگامان شیمی به عنوان یکی از برترین واردکنندگان مواد اولیه شیمیایی، واردات پلی وینیل پیرولیدون (PVP) را با بالاترین درجه کیفی برای صنایع انجام می‌دهد. پلی وینیل پیرولیدون وارد شده از چین و آلمان در درام 25 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. در صورتی که قصد خرید PVP را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت پلی وینیل پیرولیدون

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

فروش پی وی پی k30

به انگلیسی Polyvinylpyrrolidone
 شماره E E1201
جرم مولی 2,500 – 2,500,000 g·mol−1
دانسیته 1.2 g/cm3
دمای ذوب 150 تا 180 °C (302 to 356 °F; 423 تا 453 K) (دمای شیشه)
گرید دارویی K30 – K90
تولید کننده ⭐ چین، آلمان
بسته بندی کیسه 25 کیلوگرمی
قیمت  ⭐ استعلام آنلاین تلفنی 📞
خواص شیمیایی پلی وینیل پیرولیدون
خواص شیمیایی پلی وینیل پیرولیدون

PVP چیست؟

PVP یک ماده همه کاره است که در صنایع دارویی و آرایشی استفاده می‌شود. از طریق یک سنتز چند مرحله‌ای به دست می‌آید که با پلیمریزاسیون وینیل پیرولیدون در محلول آبی در حضور آب اکسیژنه به پایان می‌رسد. مجموعه گسترده‌ای از وزن‌های مولکولی، از تعداد کمی از هزار تا چند میلیون دالتون، با طرح ریزی درجه پلیمریزاسیون قابل دستیابی است.

PVP پلیمری با قطبیت بالا، پذیرنده پروتون، آمفی‌فیلیک و پلیمر غیریونی خطی است. با انواع رزین ها و الکترولیت ها سازگار است. این ماده از نظر فیزیولوژیکی بی اثر است. این لایه سخت، شفاف، براق، نفوذپذیر در برابر اکسیژن، چسب و منسجم را تشکیل می‌دهد. ماهیت آن رطوبت سنجی است و برای پردازش ترموپلاستیک مناسب نیست. در آب و دیگر حلال‌های قطبی محلول است، اما در استرها، اترها، کتون‌ها و هیدروکربن‌ها نامحلول است. PVP پس از واکنش اتصال متقابل با انواع عوامل پیوند متقابل، ماتریس اتصال متقابل را تشکیل می‌دهد.

Mw K-value
50000 PVP K30
400000 PVP K60
1200000 PVP K90

PVP k30 چیست؟

پوویدون دارای فرمول مولکولی (C6H9NO)n است. این ترکیب در حالت خالص به صورت پودر سفید به نظر می‌رسد و به راحتی در آب، اتانول و کلروفرم محلول و در اتر نامحلول است. PVP با ویسکوزیته آن در محلول آبی، نسبت به ویسکوزیته آب تعریف می‌شود. این ویسکوزیته به عنوان یک مقدار K بیان می‌شود که از 10 تا 95 متغیر است. یک محلول PVP K30 معمولاً دارای میانگین وزن مولکولی 40000 است، اگرچه دامنه و توزیع وزن مولکولی می‌تواند در بین دسته‌هایی با مقدار K اسمی یکسان متفاوت باشد. مقدار K یا وزن مولکولی عامل مهمی است که خواص مختلف PVP را تعیین می‌کند.

خواص پلی وینیل پیرولیدون

پلی وینیل پیرولیدون در حالت خالص به صورت پودر سفید است و به راحتی در آب حل می‌شود. پوویدون با فرمول مولکولی (C6H9NO) n در واقع یک پلیمر غیر یونی محلول در آب و دیگر حلال‌های قطبی است. در آب دارای خاصیت مفید ویسکوزیته نیوتنی است. هنگامی که خشک می‌شود، یک پودر پوسته پوسته سبک است که به راحتی تا 18٪ وزن خود را در اتمسفر، آب جذب می‌کند. در محلول، خاصیت ترشوندگی عالی دارد و به راحتی فیلم تشکیل می‌دهد.

این خواص باعث می‌شود که آن را به گزینه مناسبی برای یک پوشش یا افزودنی به پوشش‌ها تبدیل کند. علاوه بر این با توجه به ویژگی‌های مفید زیر می‌تواند در زمینه‌های مختلف استفاده شود.

  • حلالیت خوب در آب و حلال‌های آلی مختلف
  • تمایل خوبی به پلیمرها و رزین‌های مختلف دارد
  • قدرت جذب رطوبت بالای دارد
  • خاصیت تشکیل فیلم خوب
  • چسبندگی خوب به بسترهای مختلف
  • خاصیت تشکیل کلات / کمپلکس خوب

سنتز پلی وینیل پیرولیدون

سنتز PVP در شکل زیر نشان داده شده است. این فرآیند با فرمالدئید و استیلن آغاز می‌شود و از طریق 2-بوتین-1،4-دیول و y-بوتیرولاکتون به a-پیرولیدون و N-وینیل-2-پیرولیدون (مونومر) منتقل می‌شود، یعنی سپس پلیمریزه شده و PVP را تشکیل می‌دهد. معمولاً مونومر با استفاده از روش توصیف شده توسط Reppe(1949) در آب پلیمریزه می‌شود. به گفته محققان، پلیمریزاسیون تجاری در الکل ایزوپروپیل انجام می‌شود. محلول الکلی متعاقباً با تقطیر بخار به محلول آبی تبدیل شده و سپس با اسپری یا درام درایر خشک می‌شود.

ساخت پلی وینیل پیرولیدون
خرید پلی وینیل پیرولیدون k30

مصارف پلی وینیل پیرولیدون

  • پلی وینیل پیرولیدون در لوازم آرایشی

PVP یک ماده همه کاره است که در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان چسباننده، فرم دهنده فیلم، تثبیت کننده امولسیون، عامل تعلیق کننده و تثبیت کننده مو استفاده می شود و عمدتاً در محصولاتی مانند ریمل، خط چشم، نرم کننده مو، اسپری مو، شامپو و سایر محصولات مراقبت از مو  یافت می‌شود.

PVP همچنین توانایی خشک کردن و تشکیل یک پوشش نازک روی پوست، ناخن یا مو را دارد و زمانی که به عنوان یک ماده در محصولات مو دیده می‌شود و برای ثابت نگه داشتن مدل مو استفاده می‌شود. همچنین در محلول لنزهای تماسی و به عنوان عامل غلیظ کننده در خمیر دندان‌‌های سفید کننده و ژل‌های سفید کننده دندان استفاده می‌شود. PVP K-25 و K-30 (متوسط ​​MW 40000) معمولاً در فرمولاسیون‌های آرایشی استفاده می‌شوند. PVP K 90 ممکن است در اسپری های موی آئروسل استفاده شود.

پلی وینیل پیرولیدون در داروسازی

پوویدون (پلی وینیل پیرولیدون، PVP) در صنایع دارویی به عنوان پلیمری مصنوعی برای دیسپرس و تعلیق داروها استفاده می‌شود. همچنین به عنوان ماده تجزیه کننده و اتصال دهنده قرص عمل می‌کند. فرمولاسیون‌های پوویدون به دلیل توانایی حل شدن در حلال‌های آب و روغن، در صنعت داروسازی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشترین کاربرد پوویدون در محلول موضعی یدید (Aerodine، Betadine) است، جایی که ید به عنوان ضد عفونی کننده آزاد می‌شود. از پوویدون- ید اغلب برای جلوگیری از عفونت‌های برش جراحی استفاده می‌شود.

در محلول‌های چشمی، PVP به عنوان یک مرطوب کننده استفاده می‌شود. در ترکیب با پلی اتیلن گلیکول 400 و دکستران 70 برای تسکین لحظه ای تحریکات جزئی، برای محافظت از چشم در مقابل تحریک بیشتر ناشی از باد یا خورشید و تسکین خشکی چشم موثر است.

وقتی این ترکیب با ید ترکیب می‌شود، پوویدون آیداین(بتادین)، خواص ضد عفونی کنندگی را نشان می‌دهد که ید به عنوان جزء ضد باکتری، به طور عمده به این اثر کمک می‌کند و پوویدون به عنوان یک حامل ظاهر می‌شود. پوویدون آیوداین یک کمپلکس محلول در آب است که به دنبال آزاد سازی تدریجی ید از کمپلکس در موضع مورد نظر، یک عمل ضد باکتری یا ویروس کش را ایجاد می‌کند تا با پاتوژن واکنش نشان دهد.

از پوویدون همچنین به عنوان ماده گسترش‌دهنده حجم خون و به عنوان ضد باکتری در اقدامات دندانپزشکی استفاده می‌شود. بنابراین پوویدون آیوداین را می‌توان در محلول‌های موضعی بدن، پماد، اسانس، صابون مایع و اسکراب جراحی پیدا کرد. البته استفاده از پوویدون آیوداین در بهبودی زخم تا حدودی بحث برانگیز باقی‌مانده است، زیرا در چند مطالعه بالینی نشان داده شد که استفاده از این ترکیب در زخم‌ها با نقص در بهبود زخم، کاهش قدرت زخم یا عفونت در زخم‌های باز همراه است.

عملکرد فرم دارویی
اتصال دهنده قرص، کپسول، گرانول
فراهمی زیستی بهبود یافته قرص، شیاف، سیستم های ترانس پوستی
عامل تشکیل فیلم قرص، محلول های چشمی
عامل حل کننده محلول های خوراکی، تزریقی و موضعی
پوشاندن طعم و مزه محلول های خوراکی، قرص های جویدنی
عامل لیوفیلیزه تزریقی، لیوفیلیزه های خوراکی
تثبیت کننده سوسپانسیون، شربت خشک
تثبیت کننده آنزیم ها در تشخیص، اشکال مختلف
هیدروفیلایزر اشکال انتشار پایدار سوسپانسیون ها
چسب سیستم های ترانس درمال، ژل های چسبنده
کاهش دهنده سمیت داروهای تزریقی، آماده سازی خوراکی
کاربرد پلی وینیل پیرولیدون در غذا
فروش پلی وینیل پیرولیدون k30

کاربرد پلی وینیل پیرولیدون در غذا

PVP برای موارد ذکر شده در صنایع غذایی استفاده می‌شود: به عنوان یک ماده در نوشیدنی‌ها و سرکه، به عنوان مکمل قرص و به عنوان یک تثبیت‌کننده، عامل بافت‌سازی و پخش‌کننده مواد شیرین‌کننده غیر مغذی به شکل مایع غلیظ و کنسانتره‌های ویتامین و مواد معدنی استفاده می‌شود. همچنین برای استفاده در بسته‌بندی‌هایی که با غذاهای مختلف تماس پیدا می‌کنند، کاربرد دارد.

کاربرد پلی وینیل پیرولیدون در صنایع تولیدی

1. به عنوان یک چسب در چسب‌چوب و چسب مایع حرارتی

2. به عنوان یک افزودنی خاص برای باتری، سرامیک، فایبر گلاس، جوهر و کاغذ جوهر افشان

3. در فرایند پلاریزاسیون شیمیایی-مکانیکی به عنوان یک امولسیفایر و تجزیه‌کننده برای پلیمریزاسیون محلول

4. برای افزایش رزولوشن در عکس‌برداری

5. به عنوان یک عامل اتصال‌دهنده و پیچیده در برنامه‌های کشاورزی مانند حفاظت از محصولات، درمان بذر و پوشش

6. به عنوان مهارکننده rerystallisation به عنوان یک افزودنی برای بافر استخراج RNA Doro

7. به عنوان یک ماده افزایش‌دهنده پراکندگی مایع در NMR DOSY

8. به عنوان عامل تثبیت‌کننده در تمام سلول‌های خورشیدی غیر آلی.

  • پلی وینیل پیرولیدون در سنتز نانو ذرات

از پلی وینیل پیرولیدون (PVP)، یک پلیمر آمورف محلول در آب، غیر سمی، غیر یونی با حلالیت بالا در حلال‌های قطبی، به طور گسترده‌ای در سنتز ذرات نانو استفاده شده است. با توجه به ماهیت آبدوستی، PVP می‌تواند با اطمینان از حلالیت در حلال‌های مختلف، رشد کریستال کنترل شده، بازی در نقش یک عامل کنترل کننده شکل و تسهیل رشد صورت‌های خاص کریستال، در مورفولوژی و رشد نانوذرات تأثیر بگذارد.

PVP، با ویژگی‌های متنوع مانند میزان سمیت پایین، تشکیل فیلم، حلالیت در آب و قدرت چسبندگی، یکی از امیدوار کننده‌ترین پلیمرها برای تهیه نانوژل‌ها است. PVP می‌تواند به عنوان یک ماده پراکنده‌کننده نانوذرات، اصلاح‌کننده رشد، تثبیت‌کننده سطح، مانع تجمع نانوذرات از طریق نیروهای دافعه‌ای شود که از طریق زنجیره‌های کربن آبگریز آن برهم کنش می‌کنند.

ایمنی پلی وینیل پیرولیدون

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) این ماده شیمیایی را برای بسیاری از مصارف تأیید کرده است و به طور کلی آن را بی‌خطر می‌دانند. با این حال، مواردی از واکنش‌های آلرژیک به PVP / پویدون، به ویژه در مورد استفاده به صورت زیر جلدی (اعمال شده در زیر پوست) و شرایطی که PVP با سرم اتولوگ (مایعات داخلی خون) و غشاهای مخاطی تماس گرفته است، ثبت شده است. 

از آنجایی که پوویدون معمولاً همراه با سایر مواد شیمیایی استفاده می‌شود، برخی از این موارد، مانند ید، مسئول واکنش‌های آلرژیک هستند، اگرچه نتایج آزمایش در برخی از بیماران هیچ نشانه‌ای از آلرژی به ماده شیمیایی مشکوک را نشان نمی‌دهد. آلرژی نسبت داده شده به این مواد شیمیایی دیگر ممکن است به جای PVP ایجاد شود.

فروش پلی وینیل پیرولیدون
قیمت پلی وینیل پیرولیدون+k90

فروش پلی وینیل پیرولیدون

پلی وینیل پیرولیدون در درام‌های 20 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، محصول پلی وینیل پیرولیدون مورد نیاز را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

فروش PVP K90

پیشگامان شیمی یک واردکننده، تأمین‌کننده و عمده فروش PVP k90 در ایران است. شما می‌توانید قیمت PVP k90 را از طریق تماس با ما یا ارسال درخواست به ایمیل info@irchem.ir یا درج پیغام در سایت irchem دریافت کنید. اطمینان داشته باشید که می‌توانید خرید مواد اولیه دارویی را با قیمت مناسب از این مجموعه داشته باشید.

قیمت PVP k30

شما می‌توانید جهت استعلام قیمت پلی وینیل پیرولیدون با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید تا ضمن دریافت قیمت PVP k30، در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد این ترکیب، شما را راهنمایی کنند. در ضمن اطمینان داشته باشید که قیمت PVP k30 در این مجموعه همواره پایین‌ترین قیمت بازار می‌باشد. شما مشتریان عزیز می‌توانید قیمت ارائه شده توسط ما را با قیمت رقبا بررسی کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

آنالیز PVP K30

K value 27-32
content % ≥99
Moisture % ≤5.0
PH Value(5% in water) 3.0-7.0
NVP % ≤0.1
Residueonignition % ≤0.1
Nitrogen % 11.5-12.8
Aldehydes(asacetaldehyde) % ≤0.05
Heavy metals(as Pb) ppm ≤10
Hydrazine ppm ≤1.0
Peroxides( as H2O2) ppm ≤400
Identification Test A B C
Appearance White oryellowish-whitehygroscopic powder

قیمت PVP

PVP دارای سازگاری زیستی، سمیت کم، ویژگی های چسبنده، پایداری کمپلکس و رفتار نسبتا بی اثر است و در برابر تخریب حرارتی مقاوم و به آسانی با پلیمریزاسیون N-vinyl-2-pyrrolidone یا با تکنیک سنتز Reppe تهیه می‌شود. کاربردهای کلی PVP عبارتند از: صنایع دارویی، غذایی، نوشیدنی، آرایشی، بهداشتی و عکاسی. شما می‌توانید مواد اولیه شیمیایی مورد نیاز صنایع مختلف را به صورت عمده با قیمت مقرون به صرفه سفارش دهید و قیمت تولید مواد شیمیایی را تا حد امکان پایین آورید. با پیشگامان شیمی، پیدا کردن قیمت مناسب پلی وینیل پیرولیدون فوق العاده ساده است. جهت استعلام قیمت پلی وینیل پیرولیدون+k90 با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست